söndag, mars 10, 2013

Tack maken!

Imorgon startar jag med hjälp av denna bok lite seriösare träning. Än så länge har jag bara kört barnvagnspromenader men nu är det dax att börja bygga upp kroppen igen.
Boken verkar ha en bra komposition av övningar och ett stegrande program som sträcker sig 1 år fram. Så jag tänkte att jag följer den och ser vad som händer.


Jag ser inte själva träningen som ett problem utan snarare tiden. Jag visste ju att även med de bästa intentioner så är det svårt att hitta utrymme för minsta lilla när man har en nyfödd hemma. Och särskilt när man är som jag. Tack och lov måste jag ta mina promenader varje dag då jag hämtar eller lämnar min stora tjej på skolan, annars hade jag väll inte börjat med de än.
Nu har jag iallafall lagt upp de första 4 veckorna. Prio 1 på träning, resten får komma i mån av tid (utöver bebis som alltid går först ;-)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar