fredag, september 04, 2009

Aaaaaarrrgghhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lite prommis och lite cykla. Men knappt så det räknas.

Klättrade på eftermiddagen med Magnus och faan va han driver på. Jag är helt slut i både armar och ben. Samtidigt så känns det så bra när man är klar för man har verkligen maxat vad man orkar. Ville lyckas lite bättre på kraftigt överhäng än jag gjorde sist så jag valde att värma upp och sen köra hårt på en gång. Det resulterade i att jag kom upp snabbare och smidigare men var helt slut sen. De följande väggarna krävde mycket blod. svett och tårar för att bemästra. Så det var ett bra pass.

Imorgon är det trädgårdsarbete som gäller och det oavsett om vädret tillåter eller ej. För på tisdag kommer gräsmattan och då ska underlaget vara klart. Och det får väll räknas som lite motion. Men om tid finns ska jag få en en powerwalk också. Det är också dax för vägning. Vi får väll se om veckans ansträngningar av lönat sig :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar