tisdag, september 01, 2009

Helt slut :-(

Trodde inte det var sant när klockan ringde i morse. Var på god väg att köra som vanligt (sova nån timme extra) men masade mig upp och tog min Powerwalk. Kändes skönt efter att musklerna börjat mjukna men jag upptäckte att min promenadslinga på ca 50 min bara blir 20 min om man lämnar vagnen hemma och lägger till "power". Så nu måste jag lägga till en sväng för att den ska passa. Så det blev kortare än jag tänkte men helt ok ändå.

Kom hem efter halvdag på jobbet med en sjuk dotter och beslutade efter lunch att en tur i vagnen var vad hon behövde. Så det blev en sväng till på drygt en timme. Duktiga, duktiga jag! Yogan har jag inte gjort än. Känner mig inte hundra. Dotterns baciller skrämmer lite plus att jag ännu inte återhämtat mig från i söndags. Note to self: boka massage efter nästa lopp. Jag är sååååå stel. Det blir helkroppsinpackning ikväll med tigerbalsam så får vi se sen om jag ska utmana kroppen på en walk i morgon eller om jag ska låta den vila en dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar