onsdag, september 02, 2009

Svininfluensan?

Vaknade med en brännande känsla i kroppen i morse och misstänkte att jag fått ta över dotterns förkylning. Det vore ju inte helt otroligt med tanke på att hon nyst mig i munnen ett antal gånger de senaste dygnen. Men inget har utbrutit än och även om jag inte känner mig på topp direkt så kan jag inte påstå att jag är särskillt sjuk. Men jag väljer ändå att skippa promenaden idag.

Tror att tigerbalsamet hjälpte igår. Det värmde skenbenen så fiiint när jag hoppade i säng och i morse var jag inte alls så stel som jag varit. Skönt att bli lite rörlig igen. Vaderna varnar dock om kramp när jag går uppför i trappor så jag ska införa en dos magnesium vid läggdax och se om det lättar lite. Tanka vatten oxo (fast inte innan läggdax).

Imorgon planeras det en prommis om vädret håller annars tar jag 30 min på crossen för lite kondition och lätt förbränning. Sen måste maten för nästa vecka planeras. Uj uj uj, hårda bud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar