torsdag, september 03, 2009

Pizza eller inte pizza

Slackar vidare. Känner även idag en begynnande förkylning utan att något faktiskt bryter ut. Så jag valde att hoppa träningen idag oxo. Tanken var att jag skulle ta en promenad på nån timme efter middagen men det regnade och då sloknade jag lite. M och jag valde istället att se helhlav dålig film. Anledningen till att den var halv var att jag förträngt att 4:an delar sina filmer med nyheterna i mitten och jag lyckades bara banda första halvan. Nu gjorde ju inte det så mycket med tanke på att det nog var det sämsta jag sett på lääääääääänge (Gangster).

Men, ingen skada skedd. Jag ska ha ett klätterpass med M (en annan M) imorgon em och om vädret tillåter så blir det båda prommis och hämtning av cyckel efetr det. Så det jämnar ut sig.

Maten måste ses över. Jag har inget planerat och kvällströttheten gör att jag faller åt enklare onyttigare lösningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar