måndag, december 31, 2012

Avslut och ny början

Bara några få min kvar på året. Jag har haft ett ganska bra 2012 så jag tänker inte beklaga mig. Men jag har också mycket bra att se fram emot 2013 så det är med glädje jag går in i det nya.

Året som varit har gått upp och ner som alla de andra. Det jag har glatt mig åt mest är väll förstås min graviditet. Och det jag sörjer mest är förmodligen min dåliga fysik och slappa sätt.

Jag avslutar dec med halvbra resultat. Mina mål har funkat sådär. Dåligt med knip men jätte lätt att klara sig utan läsk. Dec har också varit en tung månad. Jag har ont i fogarna, kan inte ta mig ur soffan utan stor ansträngning, jag är tung och otymplig och börjar få ont i knäna. Dessutom lämnar jag dec och börjar mitt nya år med en vikt på 100,4 kg!! Och jag misstänker att jan kommer bjuda på mer.

Jan kommer handla om mat för mig eftersom jag inte kan träna alls. Jag ska förbereda mig lite och försöka undvika allt för mycket skräpmat genom att fylla frysen. Och jag ska jobba på mina mellanmål vilket ska bli intressant. Hitta nytt å så. Jag får också bakläxa på knipen. Tänka om lite där och lägga manken till. Nåt så lätt borde inte va så svårt.

Gott Nytt År!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar